Ви є тут

SEO аудит сайту

 

SEO-аудит сайту - комплексна оцінка всіх параметрів і характеристик, які здатні вплинути на позиції ресурсу в пошуковій видачі, його показники індексації та відвідуваності. Запускається така робота найчастіше в процесі оптимізації перед просуванням, а її результати дозволяють зрозуміти, чи ефективно використовуються доступні ресурси. SEO-аудит сайту має масу тонкощів і нюансів, проводиться досвідченими фахівцями веб-студії «Сігма Софт» шляхом дослідження всіх компонентів сайту.

Коли необхідний SEO-аудит сайту?

Замовляти послуги сео-аудиту сайту слід, якщо:

  • Необхідно забезпечити просування проекту в пошуковій видачі, зробити площадку популярною.
  • Якщо ніколи не проводилися роботи по сео-оптимізації. Результат дозволить виявити слабкі сторони і скласти план для проведення подальшої роботи.
  • Роботи проводилися нерегулярно або давно.
  • Якість недавно проведеної роботи викликає сумніви.
  • Вжиті раніше заходи не принесли бажаного результату - проект не розвивається, а сайт не просувається.

Навіть нова площадка перед просуванням обов'язково піддається ретельній перевірці та виявленню помилок, які слід усунути в ході оптимізації.

Сео-аудит сайту

Довіряти складну роботу необхідно професіоналам, що дозволить виключити втрату дорогоцінного часу і коштів. Досвідчені майстри «Сігма Софт» мають значний досвід роботи, знають всі тонкощі і нюанси, ділять процес на етапи.

Зовнішній сео-аудит

Це перевірка якості і кількості посилальної маси:

  • Донорів - майстри радять відмовитися від підозрілих і спамних.
  • Анкор-листа - пошукові роботи відверто борються з посилальним спамом, а тому простий спосіб видалити неприродні посилання - оцінити анкорний список проекту.

Важливо, щоб посилальна маса проекту зростала НЕ стрибками, а поступово і плавно. Якщо фахівець побачить, що були посилальні вибухи, він порадить змінити домен, оскільки на проект вже можуть бути накладені санкції.

Внутрішній сео-аналіз

Пошукові системи часто звертають увагу саме на зміст проекту, особливість його функціонування, наявність помилок, користь порталу для відвідувачів. Саме тому професіонали пропонують впливати на внутрішню складову проекту. Майстром буде проведено ретельний аналіз контенту:

Якість семантичного ядра і релевантність ключів в групах.

  • Особливість посадочних сторінок - комерційні слова повинні відправляти потенційного покупця на сторінку з товаром.
  • Унікальність і цінність тексту - ведеться пошук порожніх сторінок, а також тих, що не мають унікального контенту, а після цього буде розроблено план для копірайтера.
  • Входження ключів - вони повинні бути прописані для людей, мати зручний для сприйняття вигляд. Пошуковики віддають перевагу проектам, створеним для людей, але без ключових слів вони не будуть займати високого положення у видачі.
  • Мета-теги - буде проведено аналіз description і title.

Додатково перевіряється структура порталу, в тому числі рівень складності і вкладеності, перелінковка. Чималу увагу професіонали приділяють програмної реалізації.

Чи готові обговорити Ваш проект?   Заповніть Бриф