Контекстна реклама - це найпотужніший двигун інтернет-торгівлі. Використання такого методу дозволяє швидко отримати бажаний результат - значно підвищити рівень продажів і швидко окупити витрати. Щоб маркетингова кампанія була ефективною, потрібна грамотна професійна настройка контекстної реклами. Наша команда знає всі тонкощі використання такого «інструменту», а тому завжди визначає виграшну стратегію.
Налагодження та запуск контекстної реклами: кому підходить послуга?
Це корисний інструмент для віртуального і цілком реального бізнесу. Використовувати його наші фахівці рекомендують в таких випадках, коли необхідно:
- Реалізувати сезонний товар.
- Провести розпродаж.
- Запустити акцію.
- Показати новий товар.
- Отримати негайно цільовий трафік.
- Швидко окупити кошти, які вкладені у рекламну кампанію.
Контекстна реклама починає працювати негайно після запуску. Вона дозволяє з мінімальними витратами часу отримати цільового відвідувача на сайт. Платити замовник буде за кожен клік, вартість його залежить від рівня конкуренції в певній сфері.
Налаштування контекстної реклами від Сігма Софт
Над кожним проектом працюють наші кращі фахівці, які враховують специфіку галузі, очікування потенційних відвідувачів і необхідний результат. З огляду на це буде складена стратегія проведення контекстної рекламної кампанії, а також виконані наступні роботи:
- Аналіз кон'юнктури ринку з метою правильного налаштування контексту.
- Оцінка бюджету і можливостей замовника.
- Ручний підбір найефективніших і перспективних запитів, а також подальший розрахунок кліка певних ключових фраз.
- Аналіз посадкової сторінки, куди будуть переходити користувачі. Вона повинна бути ефектною, яка привертає увагу. Іноді майстри можуть рекомендувати доопрацювання сторінки, що дозволить виключити втрату клієнта.
- Розробка маркетингової стратегії розміщення з наданням повної звітності про виконану роботу.
Після запуску контекстної реклами необхідно проводити аналіз ефективності з розборів найпопулярніших кликів в день / тиждень / місяць. Це дозволить планувати витрати, провести коригування оголошень і маркетингової стратегії.
Грамотне налаштування - відмінний результат
Наші фахівці в процесі налаштування рекламної кампанії оцінюють особливості товару і особливості переходу по посиланнях. Важливо правильно вибрати час показу оголошень, сезонність, позицію розміщення (вгорі або внизу сторінки), якість і кількість ключових фраз. Саме така робота дозволить:
- Залучати увагу виключно цільової аудиторії.
- Своєчасно коригувати оголошення.
- Автоматизувати процес.
- Збільшити продажі товарів, робіт, послуг.
- Отримати постійних користувачів, цільову аудиторію.
Професійний підхід наших майстрів дозволить витрачати кошти розумно, забезпечувати швидку окупність маркетингової кампанії і пристойний прибуток.