Ви є тут

Налаштування ремаркетингу

 

Статистичні дані компанії MasterCard свідчать, що понад 70% користувачів йде з сайту, кинувши вже заповнений кошик. Причиною для цього можуть стати не тільки забудькуватість, але і тривала і складна реєстрація, неприйнятні умови доставки / оплати, зависання інтернету та ін. Однак в нашій компанії знають, як саме боротися з таким явищем і повернути користувача за забутим товаром. Саме для цього і використовується налаштування ремаркетингу, а також ретаргетингу. Це послуга, яка дозволяє концентрувати увагу замовника, нагадати йому про відвідини сайту і забутий кошик. Вона ж дає можливість грамотне розподіляти свої кошти на контекстну рекламу.

Можливості та переваги ремаркетингу

Привертати увагу клієнтів, а також стимулювати їх до покупки товарів / послуг. Сервіси компанії Гугл і Яндекс надаватимуть інформацію про компанію або її товари після введення її назви або найменування продукції в поле пошуку. Реклама буде показана саме в той момент, коли вона зможе його максимально зацікавити, а це практично гарантована продаж товару.

  • Можливість налаштування списків цільової аудиторії з оглядкою на особливості продукції та спрямованості рекламної кампанії. Можна виділяти тільки той реєстр покупців, які з якоїсь причини не завершили покупку з уже заповненим кошиком.
  • Максимальна широта охоплення - пошукові системи при правильному налаштуванні ремаркетингу дозволять конвертувати ваших потенційних покупців в цілком реальних.
  • Ефективний ціновой менеджмент - буде прорахована максимально вигідна вартість одного оголошення, а тому витрати цілком виправдані.
  • Доступ до статистики - дозволяє давати реальну оцінку ефективності рекламної кампанії.

Налаштування ремаркетингу

Наша команда професіоналів працює з різними сервісами, знає всі тонкощі налаштування ремаркетингу, а тому не витрачає час, діє швидко і домагається поставлених цілей - привертає на сайт саме зацікавленого в товарі або компанії покупця для завершення покупок.

Чи готові обговорити Ваш проект?   Заповніть Бриф